tiistai 6. tammikuuta 2015

Juhlia tiedossa!

Heippa kaikki ihanaiset siellä ruudun takana! (Tosta aloin mielessä lauleskelemaan: Isä olen täällä ruudun toisella puolen...) Tammikuu on jo täällä ja tänne Helsinkiin on päässyt vihdoin pakkasukkokin! En ole nyt nukkeja kuvaillut, sillä kaiken sen ajan olen miettinyt kuvatarinaa tänne blogiin. Mutta siis se asia joka minun piti kertoa, on että minä ja Camilla täytetään vuosia! Siihen ei ole kuin kaksi viikkoa enää! Siitä teen sitten postausta ja kaivelen vanhoja kuvia esiin. Siitä synttärihässäkästä johtuen, sekä koulusta, joka alkaa huomenna, en ehdi hirveästi kuvailla, mutta en suinkaan unohda teitä! Olette todella tärkeitä minulle te kaikki jotka luette tätä postausta tai olette seuraillut blogiani! Jätti kiitos teille! Laittelen kuitenkin joitain kuvia instagramiini, josta saatte sitten useammin tietoa minusta! (Ig: @littlecoffeedolls ) Mutta laitan tähän yhden kuvan vielä piristykseksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti