keskiviikko 25. helmikuuta 2015

Täällä taas!

Heipsuliini! Mistä mä tonki keksin...
Täällä Helsingissä oli viime viikolla kirjotetaanks se ees noin? hiihtoloma. Me lähdettiin jo torstaina yöautojunalla Rovaniemelle. Sieltä me ajettiin autolla Äkäslompoloon ja oltiin noin 20 minuuttia Ruotsissa! Se siitä ulkomaan matkasta sitten... Oltiin Äkäslompolossa viisi päivää ja lähdettiin ajamaan Paltamoon, ja sieltä yöksi Varkauteen. Seuraavana päivänä käytiin Kuopiossa ja Siilinjärvellä ja sieltä ajoimme Ruuhimäkeen yöksi. Aika ykstoikkosta tää mun selostus. Sieltä ajoimme Jämsään tapaamaan Feliziä. Sieltä taas ajoimmekin kotiin. Muutamia kuvia ehdin matkalta ottaa joten tässä niitä. Tässä samassa on nyt sitten ystävänppäiväpostaukin sillä en ole ehtinyt käydä koneella ja kameraani ei voi yhdistää kännykkääni. No, mutta nauttikaa!



Junassa


Eka yö ^.^



Ei oo mitään tekemistä :(


Mun siskon Sofia ja mun Camilla


Camilla Äkäksellä

                                                         
 Milou + Camilla = <3


Ruuhimäeltä



Tämä kuva on Feliziltä

 Sitten otetaan tähän väliin shootti:




Shoot: Friday 13th





















Sellainen.
Sitten tämä 'ystävänpäiväpostaus'

KT: Ystävänpäivä

Ja ennenkuin aloitetaan kerron teille vähän neitien ystävänpäiväperinteestä. Jokaisella on oma laatikko, jonne viedään lahjat ja kortit, ja sitten yhdessä avataan niitä.



C & D - *Nukkuu*


C - *Herää* Huoh! Daisy näköjään nukkuu vielä.


C - Taidan pedata sängyn. *siirtää peiton paikalleen*


C - Nyt vaihdan vaatteet!


C - Hetkonen! Vähän yksityisyyttä kiitos!
Minä - Niin juu...


C - Valmis! Enää pinni. *pitää hiuksia poissa tieltä*


C - Hei! Missä se on? Otitko sinä sen ?!
Minä - En. Entä Daisy?
C - Tosiaan. Dai!


D - *unenpöpperöisenä* Mitä.


C - Tämä ei ole hauskaa! Anna se tänne!
D - Jaa mikä?
C - Älä hölmöile! Pinni tietty!


D - Ei se ole minulla.


C - No missä se sitten on? En  näe sitä tuollakaan!


D - *Kumartuu katsomaan* Ei se olekaan siellä.


C - Noniin! Annatko sen jo?!


D - Viimeisen kerran: Se - ei - ole - minulla!


C - No sitten se on varmaan kadonnut savuna ilmaan. Mutta anyway vaihda vaatteet ja tule keittiöön.


D - Okkei!


C - Hmm... Haa!


D - Noin! *kiipeää sängystä*


D - *Istuu tuolille* Mitä on ruoaksi?


C - *Laskee maidot* Donitsia ja maitoa.


C & D - Kippis!
C - Käyn hakemassa laatikot.
D - Selvä! Odotan olkkarissa!


Hetken kuluttua...


C - Tässä! *laskee laatikot*


C - Tämä on sinun... *antaa laatikon*


C - ... Ja tämä minun. Minä muuten avaan ensin!

C - *Sisään hengitys* Teippirulla!


C - *lukee* Hyvää ystävänpäivää toivoo Daisy.


C - Kiitos!
D - Ole hyvä!


C - Oih! Ja vielä pyykkipoikiakin! Kiitos!
D - Hei... En minä niitä antanut.
C - Kuka sitten?


C - *alkaa irrottaa pyykkipoikia kortista* Hmm...


C - Sinistä kartonkia! Ei meillä ole sellaista!


C - *lukee* Happy Valentine's Day toivoo Juliet. Kuka on Juliet?
D - Ei mitään hajua!


C - No, laitan nämä silti laatikkooni. Nyt on sinun vuorosi avata!


D - Uuu! Tennarit!


D - Ne on juuri sellaiset kuin olin toivonut!


D - *lukee* Hyvää ystävänpäivää toivoo Camilla. Kiitos!


D - Täälä on vielä pizzalaatikko!


D - *lukee* Happy Valentine's Day toivoo Juliet. Taas se Juliet!


C  - Omituista. *nostaa Daisyn laatikon omansa päälle*


D - Hei! Tuo on varmaan sen laatikko!
C - Ja se on aivan tyhjä! Meidän täytyy laittaa sinne jotain.


C - Vaikka tämä nalle!
D - Entä jos se Juliet onkin kaksikymppinen?


C - Minulla on sellainen tunne, että hän tykkää tästä. *laskee nallen laatikkoon*


C - Ja pannaan sinulta vaikka tämä maatuska!
D - Käy minulle oikein hyvin!


C - *laskee maatuskan laatikkoon*


C - Noin! Sitten vain odotetaan!


D - Hei... Ihan kuin kuulisin ääniä...
C - Minä en ainakaan kuule mitään.
D - Shh! Kuuntele...
Noi peruukit xD Ja noi asennot on 6/5


D - Siellä on joku!
C - Minä en vieläkään kuule mitään!
Miten sä Camilla onnistuit menemään tollaseen asentoon?


? - Hei!


...


Tähän väliin ekaks joo en vaihtanu toisten neitien asentoa ja
toiseks yrittäkää arvata mysteerineidin malli ja laittakaa kommenttia!


? - Minun nimeni on Juliet. Teidän nimet jo tiedänkin.


J - Täällähän se minun laatikkoni olikin.


J - Hmm... *avaa kannen*


J - Oih! Onpa ihana nalle!
C - Minähän sanoin että hän pitäisi siitä!


J - Ja maatuska! Olen aina halunnut sellaisen!


J - Kiitos paljon! *laittaa tavarat takaisin laatikkoon*

-

Tässä on vielä muutama kuva uudesta neitosestani





Heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti